Aug 23, 2010

Bulan semakin mengecil.

Sumber:Berita Harian Online.

I know this thing's from my mother.Mak Ika yang dengar kat berita.Dan ika akui ika memang pemalas nak tengok berita.Even yang rekahan bulan ni pun dapat tahu dari mak Ika.Sadis betul.Gambar kat atas ni tunjuk rekahan yang sudah pun berlaku kat bulan.Dan rekahan ini menunjukkan bulan semakin kecil.Saintis-saintis percaya bulan akan mengecil apabila menjadi semakin sejuk seperti sebuah belon yang kehilangan udara.Menurut saintis,bulan telah mengecil sebanyak 100 meter sejak 800 juta tahun lalu.

And moon is very important to our earth.Bulan ni mempengaruhi pasang surut kat bumi kita.Mungkin tu pasal kat negara kita banjir semakin teruk kan?Dan bagi kita orang Islam,ni dah tanda kiamat nak datang.Even matahari pun akan mati suatu hari nanti apabila gas hydrogen dia akan habis.I'm just finished learn about stars and galaxies.Every stars will died.Just like us.Setiap yang hidup akan mati.Bersama-samalah kita berdoa agar kita akan sentiasa menjadi umat yang sentiasa berada sisi Allah.Amin.


2 comments:

Anis said...

hey cutie
nice blog :)
thanks for the info
akk pun br tau psl bulan ni :D

syafiqah ezam shah said...

@Annyss
welcome;)
sharing is caring.

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...