Nov 25, 2009

ape sbb blog korang diwujudkan???

byk sbb blog korang diwujudkan..skarang ni mmg byk blog yg aku tgk...setiap owg mesti ade blog die...tapi berlainan karenah...

1)blog nak ckp psl kisah hidup...

yg ni berlambak...psl kisah hidup..psl bf la pasal masalah hidup...pasal cari psal la...*HAHA.tapi satu je aku bengang ckp psl kisah hidup tapi terpesong ke kiri cepat lari dok mengutuk psl owg....
ish..ish..ish....

2)blog nak kutuk-mengutuk ..

yg ni mmg bengang la...buang mase btol nak ngutuk2x owg...xdo kojo lain ko???
ade la satu ayat yg agak2x kurang ajar tul
ayat die lbh kurang mcm ni...

"blog ini untuk mengutuk orang jadi saya tidak akan bertanggungjawab"

p/s:ayat die xde la mcm ni ,tapi lebih kurang la....

tapi kan klu tiba-tiba la kutukan die tu jadi fitnah kan da dosa besar da tu...

3)blog untuk bagi tips-tips kesihatan..

yg ni aku suka..bagus la lagy2x klu tips2x untuk kuruskan bdn HAHA..
aku suka blog mcm ni...



tu je la yang aku dpt kasi skarang ....klu nak ckp lagy mmg byk ...tapi blog aku xde tergolong ape2x antara 3 yg diatas.....

HEHE...