Aug 5, 2011

Hubungan Dahlia Teck dengan Khairul Fahmi gosippp ke?

Jeng jeng jeng.Korang percaya benda ni gosip?Gosip ke?Bukan apa.Masakan pokok bergoyang kalau tak ada angin.Eh betul peribahasa aku ni?Ah lantakk.Dulu yo yo an je kacang tak lupakan kulit.Bertunang tanda cinta.Lelaki,bila pandang awek cun je terus cair ye dak?Lepas tu terus canang canang kat surat khabar dah putus tunang tanpa tunang tu tahu then cakap takde orang ketiga.


.
Kejadian putustunangtakretiretinakbagitau

Kejadian ehakutaktahupunbilakitaorangputustunang


Kita cer tengok pula luahan hati si Elia ni.

gambar dahlia teck

Adakah ini kacang tidak lupakan kulit?


Tak payah berteka teki sangat la.Jom kita usha gambar ni pulak ye.


Siapalah yang berpegang tangan dengan Dahlia Teck tu agaknya.Dari belakang nampak macam Khairul Fahmi.Kalau dari depan?

















OHYEAHHHH!


Memang aku respek Khairul Fahmi dari segi bola sepak.Memang terhebat.Tak dapat disangkal lagi.Tapi kalau bab gini memang tak tahu nak kata apala kan.Tak payah la nak kecoh cakap takde orang ketiga.Cuba berterus terang je terus.Kan senanggggg????Tak payah susah susah orang nak kena teru ramah kau pasal benda ni.

Percayalah pada hukum karma.Apa yang berlaku kat kita akan berlaku kat orang tu balik.


Prefer yang ini
 

atau yang ini?

gambar dahlia teck

Huehuehue.

P.S:Setahu aku Dahlia Teck ni baru lepasan SPM kan?Amboi taste muda.

1 comment:

misz sheyla said...

xde orang ketiga konon....xpe la..maybe bukan jodoh dorang .. :(