Dec 3, 2010

Kuiz Header Percuma Part 1

Ingat tak pada entry sebelum ni yang aku cakap ada kuiz then kalau sape dapat jawab dia dapat header percuma kan???Kalau korang tak perasan KLIK SINI.

Dan ini soalan pertama bagi kuiz ni..

SOALAN:

SYAFIQAH EZAM SHAH IAITU SAYA TUAN BLOG NI LAHIR DI NEGERI APA????



Jeng Jeng Jeng...Cepat jawab kalau nak Header percuma!!!!!!!!!

Pesanan ulang tayang: Kepada para blogger yang dah sedia ada header kat blog korang,tapi dapat jawab soalan ni..blog korang akan di "advertisement" dalam entry blog ni selama tiga hari...Ada paham???


So tunggu apa lagi!!cepat jawab!!!!Kacang je tu!Header percuma menanti anda!!!!!

21 comments:

Shaofie said...

perak

syafiqah ezam shah said...

@Shaofie
sila cuba lagi!!!

Cute MuM said...

pahang

Fakhrur Razi berkata said...

seremban?

sakina deen ツ said...

pahang ;) *err

Fakhrur Razi berkata said...

eh tu bukan negeri =.=

Cik Liyana said...

JOHOR !

ejulz said...

swak..

syafiqah ezam shah said...

@Cute MuM
sila cuba lagi!!hehe

syafiqah ezam shah said...

@Fakhrur Razi berkata
tu bukan negeri la!!!haha

syafiqah ezam shah said...

@sakina deen ツ
tak...hehe..cuba baca older post..mesti dapat jawapan punya..

syafiqah ezam shah said...

@Cik Liyana
tak...

syafiqah ezam shah said...

@ejulz
nopeee!!!

^ummu^ said...

selangor ?? ~

Cikbelog said...

negeri sembilan kan kan kan?? :)

^ummu^ said...

eh , bkn2 . Negeri sembilan ??

syafiqah ezam shah said...

@Cikbelog
anda pemenangnya!!!!tepuk tangan.

nadiah said...

saya jawap ya

melaka

sakina deen ツ said...

haha, act nak tulis negeri sembilan. tapi entah macam mana tiba tiba TERsuka dekat pahang tu. SILA gelak :))

Zulfahmi Abidin said...

owh.N9 upenyer.^_^

Terkini: Microsoft Apple | Peti Mel Suara | Belajar Seks Dengan Cepat

syafiqah ezam shah said...

@Zulfahmi Abidin
hehe;;)))