Dec 2, 2010

Ya Allah! Kau tenangkanlah hatiku.

Kadang-kadang aku rasa putus asa dengan hidup aku.

Kadang-kadang aku rasa tak bersyukur dengan hidup aku.

Kadang-kadang aku rasa macam taknak hidup kat dunia ni,

Kadang-kadang aku terfikir kenapa perlu ada perempuan cantik ngan perempuan tak cantik.

Kadang-kadang aku rasa aku tak diperlukan kat dunia ni.

Kadang-kadang aku sering menangis tanpa apa-apa sebab.

Kadang-kadang aku rasa aku orang yang tak berguna.

Kadang-kadang aku rasa tak disayangi.

Ya Allah kau berikan aku ketenangan hati dan bukakanlah hatiku dalam menerima hidayahmu.Amin.

p/s:Aku dalam mood sedih ni..sob..sob...Ade ke kat sini yang pedulikan aku? *sambil buat muka seposen.Huwaaa ='(

.

8 comments:

yasmin said...

don't sdey2 lah kak :)

syafiqah ezam shah said...

@yasmin
thanks adek:)

kyra hamid said...

jangan cdih2 syg.. :)

hentakbelipat said...

doa banyak2 comperm hati tenang

syafiqah ezam shah said...

@kyra hamid
okay kak;)

syafiqah ezam shah said...

@hentakbelipat
okehh!thanks!

Fakhrur Razi berkata said...

tiada satu pun makhluk yg lahir tanpa diberi ujian dari Allah ;D

byk2 bersabar
dan do ur best for ur life

yaaa motivasi free nih =.=

syafiqah ezam shah said...

@Fakhrur Razi berkata
hehe..beruntung btol hari ni dapat motivasi free..haha..thanks razi!