Dec 22, 2010

Besok hambekk result.Perghh cuak.Dup dap dup dap jantungku.Good luck untuk semua budak pmr 2010.Hamboii panjang tajuk aku!

.
Besok ambik result,besok ambik result,besok ambik result,Perghh besok ambik result.Gementar tu jangan cakap la.Tangan dah naik menggigil ni.Walaupun ini baru PMR,tapi penting jugak kot.Decide aku nak masuk kelas apa tahun depan then aku dapat asrama penuh ke tidakk!Ohh tidakk!Harap2 dapat masuk sekolah berasrama penuh.Gila-gila punya hope la!

Sekarang ni aku kena byk2 think positive.THINK PO.SI.TI.VE!Po po po si si si ti ti ti ve ve ve.Stopp piqa sebelum ko kena hempuk jap lagi dengan kerusi.Ok aku stop.Btw korang doakan aku berjaya ye?


Semoga berjaya ye kakakku sayang.Huehuehue..

No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...