Dec 4, 2010

Berjimba-jimba.

.
Apa maksud berjimba-jimba?Ahh aku pon tak tahu apa maksudnya.Aku main tulis je.Tak tahu nak letak tajuk apa.Actually aku nak cerita pasal hari ni aku keluar pergi Times Square.Nak show off sikit.Woi pejadahnya nak show offnye babeng?Keh keh keh.

Keluar rumah pukul 10 tapi tunggu bas punya lama.Sampai Times Square pukul 11.30 macam tu.Terus serbu tempat beli tiket wayang.Tapi takdelah aku serbu sampai nak roboh wayang tu.Menipulah tu.Haha.Memang kalau nak tgk wayang aku suka beli tiket wayang awal2 sebab aku takde masa nak beratur panjang sepanjang empatbelas kilometer nanti.Takde masa den aii!

Ambik tiket wayang pukul 2.50.Tengok cite ape?Mesti cite ngangkung.Aku dah bersumpah setia taknak mencangkuk time tgk wayang.Amboi!Buruk bebenor perangai.Sementara tunggu wayang start kitaorang pergi makan dulu.Apa lagi!haha


Yang lain sibuk showopp tiket,aku pun taknak ketinggalan nak showopp gak!Bukan apa,sebagai bukti pembelian tiket yang disahkan oleh jakim.*sah ko sewel syafiqah.


Sorry atas kekaburan gambar ye.Aku guna hp cikai.Amboi selamba ko cakap hp orang cikai!.hehe.Ni hp kawan aku.Hp aku takde kamera.


Buarkkk..*bunyi sendawa.Amboi buruk betul perangai.Sorry sangat kenyang smpi nak cover pon tak boleh.Keh keh keh.


Sepupu ngan adik.Senang ok bawa dorang pergi jalan-jalan.Satu tak byk karenah.dan kedua tiket wayang murah beb!Aku beli tiket children untuk dorang.Yang sepupu aku ni mmg 12.Tapi adik aku 13.Muka budak2 dapat la beli tiket wyg untuk child.Wei jangan memain ,aku siap tunjuk muka dorang kat kakak cun kaunter tiket tu tau!haha


Tak sah kalau tak tangkap gambar kan?haha.Sebelah tu kawan aku.Dah taken ok?Jgn menggatai kat sini!Haha







Perempuan kalau pergi toilet..habislah..suma posing nak dicuba dan ditry kat bilik air.Kesian adik ngan sepupu aku tunggu lama.Haha.


Walaupun dah makan minum tadi..Tapi bila dah jalan2 round2 da boat...mesti haus kan?Dan minuman feveret aku kalau datang kat times square mestilah COOL BLOG.Sedap siot!Hilang haus aku.Aku dengar ramai orang cakap yang honey dew sedap so aku cuba la.Sebelum ni aku cuba blue coral.


Aku kalau minum cool blog ni mesti ada jelly tu kalau takde tak best.


Kawan aku minum oreo blog.Sedap la jugak.Tapi aku kurang gemar cokelat.Sebab cpt muak.

Nak dekat pukul 2.50 tu kitaorang masuk la panggung wayang.Masuk2 je penuh siot!Ramai gila.Memang kalah cite 2 Alam yang Dr rozmey si rambut kacak punya yang target 40 juta tu!!.Keh keh keh.Mengata orang je kau.Tapi overall citer ngangkung best la.Kelakar gila. Memang dalam panggung tu gelak je memanjang.Tapi yang tak tahan tu ada pulak pasangan kekasih sebelah aku memadu asmara pulak.Pegang2 tangan bagai.Buat otak aku tak suci je.Dugaan~ ~.Bukan sebelah je,depan belakang.Aiyoo..

Dah habis je tgk wayang terus balik rumah.Sebab papa aku dah pesan suruh balik awal.Anak dara tak baik balik lewat.Ni pesan nenek ye cu.!Keh keh keh.


Kitaorang sgt penat dan sgt fun gila!Hehe.

P/S:Byk gambar aku ngan kawan aku je.Paling byk aku la.Haha..biasalah.budak gila kamera.Adik ngan sepupu aku pemalu.Pemalu la sgt.Haha





6 comments:

cik lya said...

wah..bukan maen lagi die ye..hihih.nak ice blog :(

@ahhleeyott said...

Anda di tagged oleh saya. Heh, jawab taw tag ni,

http://alyaabakar.blogspot.com/2010/12/award-dari-encik-af.html

syafiqah ezam shah said...

@cik lya
hehe..tu la pasal.klu nak datang sini;)

syafiqah ezam shah said...

@Hey, Im Alyah.
wokay!

Un Phat Lee said...

amacam layan tak ngankung?

syafiqah ezam shah said...

@Un Phat Lee
layaannnn...

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...