Dec 20, 2010

Bilik macam tongkang pecah..ish2

.
Semenjak dua menjak tiga menjak ni aku asyik ke cafe ayah aku je.Pergi pagi balik malam.Sampai nak kemas bilik pun tak sempat.Ambik baju dalam almari pun main tarik je.Kalau tak jumpa baju dalam almari tu,aku main usai je.Dari terlipat kemas baju tu terus bersepah.Hmmm..


Yeahh.Almari ni nampak kemas kan?Takde pape kan?Okay meh kita buka meh almari ni meh.


ohh yeaaaahhh!!!Habis jatuh semua baju.Hebat kan??kan kan kan??Ko nak tahu,kalau aku nak cepat,terpaksa aku pakai kaki aku tahan baju-baju aku tu dari jatuh lepas tu cepat-cepat tutup almari tu.Keh3.

So aku terpaksa luangkan masa sekejap kemas bilik aku tu.Selendang2 aku pun kena kemas.Punyalah byk selendang.Tak sangka gua.Yoyoan je bila nak kuar cakap takde selendang nak pakai padehal berlambak.Itulah perempuan ye..Haha.Aku terpaksa bersengkang mata sampai pukul 4 pagi kemas bilik.Penat takyah cakap la.Habis kemas je,baring kat katil,terus terlelap.Ish3..

Tapi sekarang ni bilik da kemas la.Tah tah sekejap je bilik aku tu kemas.Nanti bersepah balik.Ish simpang malaikat 44.Harap2 jangan bersepah lagi.Jenuh aku nak mengemasnya.-_-