Dec 12, 2010

Pemenang Kuiz Header Percuma Part 2!

Badan letih gila baru balik dari kampung then perut kenyang sebab sempat tadi singgah kat j jusco makan Subway :) Perghh..sebab gila kot tadi sandwich kat subway.First time aku makan.Seyes.Walaupun selalu aku keluar gy jalan2 then lalu depan restoran subway tu tapi hanya jelingan manja sahaja dapat aku berikan..Keh3

So taknak banyak cakap.Pemenang kuiz part 2 hari tu....disebabkan aku baik hati kan,aku akan berikan header percuma kat tiga orang blogger yang jawab betul iaitu Aina yasmin.alyaa bakar,dan ieqa..sebab memang tiga orang je yang jawab (HAHA) then tiga2 jawab betul.

Lagipun kuiz header ni akan aku tangguh sampai tahun depan!So sapa yang tak jawab kuiz part 2 haritu mmg melepas...So korang kene tunggu la tahunn depannn....jadi toodlee!!

p/s:pemenang tolong bagi email kat sini..

.

3 comments:

Hey, Im Alyah. said...

nak email ape ? hee :) sorry , lambat pick up sikittt

IeQa aWr said...

ohh adekah itu saya??? woww!!
hehe..tengs yerp..

ni email ieqa: ieqagurlz@yahoo.com

yasmin said...

hehe,saya menang ! dah dpt topup :)
ainayasmin56@yahoo.com