Dec 29, 2010

Tahniah Untuk Team Harimau Malaya.Korang terbaik ahh!!!


Tadi aku pergi bantai tengok bola kat handphone ayah aku.Nasib baik hp ayah aku tu ada tv.Walaupun kecik tapi takpe janji dapat gua tatap si Muslim tu.Awww!Amboi kau.Mesti korang pelik kenapa aku tengok kat hp?Takkan takde tv kot?Amboi korang ni,suka sangka buruk ye?Babab kang!Kih kih kih.Aku pergi cafe ayah aku.Kat cafe tu mana ada tv.Nak pergi kedai mamak gila segan.Ye laa..Semua lelaki kat situ,aku sorang je perempuan.Hehh!Aku peminat bola sekarang tau.Aku pun tak tahu bila aku minat bola,padahal sebelum ni,benda yang paling aku anti adalah BOLA!

Okeh,aku dah melalut.Tahniah untuk Pasukan Malaysia!Korang terbaik lah.Tapi aku takde pulak nampak artis indon pakai coli laser kat situ?Mungkin habis stok kot ye*berfikiran positif sambil jari naik ke atas!Oyeahh.Paling aku respect gol keeper Malaysia.Banyak kali pasukan Indonesia nak masuk gol termasuk yang penalti tu tapi berjaya ditahan oleh gol keeper sepet kita.Yaww!*over.

Hehe.Beberapa kali aku menjerit sebab pasukan indonesia hampir nak masuk gol.Alaaa..yang gol pertama tu pun gol keeper dapat tahan ,tiba2 je datang pemain bola sepak indonesia datang dari belakang then golkan.Yang kedua tu,pemain malaysia tertanduk masuk gol.Aku tahu la!*Nada marah.Kih kih kih.

Btw.Tahniah pasukan Malaysia.Hari jumaat ni cuti umum.Pak najib kita dah bagi cuti so jom Muslim,dating nak?Haha.

So team Garuda.Balik nangis bawah ketiak mak je la ye?Jangan notty2 nak cari salah pemain Malaysia.T_T