Aug 11, 2011

Selamat hari jadi SYAFIQAH EZAM SHAH:)

Aku bersyukur pada Allah sebab aku masih lagi bernafas.Terima kasih Ya Allah.Andd yeahh I'm 16 alreadyy!Hokaloh kau ! orang lain dah 16 tahun dah kau je yang terbantut baru hari ni nak 16 tahun eh eh ado aku kesahh?Hehe.Syukur syukur.Time bulan puasa lagi tu hari jadi aku.Berkattt.

Dan semestinya lah notifications aku kat facebook banyak.Trend sekarang lettewww wish kat Facebook.Kat handphone?Non adooo.Tapi yang part orang wish cuma taip HB ni yang aok tak berapa berkenan.Tak suweet langsung.Tapi terima kasihh cuma kalau boleh suweet suweet sikit.Amboi kau dah bagi betis nak peha*dushpelempangsedas*






















Terima kasihh tak terhinggaa:)Terharu*laphingus*

Dan ini barulah ucapan yang suweet
=
=
=
=






Dan moga budak ni lebih comel hendaknya lebih dari Lisa sughihani.Haha WAKLUUU!


No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...