Jul 5, 2010

Puasa..puasa..


Saje je nak tunjuk muka yang tak cun melecun ni ha!hahaha



Heyp.Hari ni aku ganti puasa.Ada 9 hari lagi aku nak kena ganti ni.Banyak tuh.Tapi insyaallah aku akan ganti cepat lah.Lagipun puasa kan nak dekat.So..So....So...So so what!!haha.So ika kenalah ganti lah cepatlah*kena ulang lagi ke?(kan dah byk lah)haha.

Puasa tahun ini start 11 Augustus!Mase first hari jadi ika.Kenapa kaget?Ni mesti tak bace kalender kan.Lagi satu mesti kaget sebab hari jadi ika 11 augustus dan kamu kamu kamu tak tahu kan?Takpe takpe.Merajuk lah mcm ni.Haha.Propa je.

Awak..awak..awak dah ganti puasa ke?(ceh guna awak plak?saje je anjakan paradigma!haha.Ngeh)Belom lagi?Ganti cepat.Ye..cepat!.haha.

Note:Tidak sabar hendak menunggu maghrib tiba.Dan aku tak mandi-mandi lagi ni.Dasar pemalas.Sungguh Pemalas.

9 comments:

AiZ said...

aiz pun puase gak.. ^__^ sampai raya.. 3 bulan.. ^__^



Aiz latest entry
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

syaPEKO said...

bagus..bagus..teruskan usaha anda!
haha..

AiZ said...

haha.. ^__^ jom aa join sekaki.. ^__^





Aiz latest entry
Trik iklan mangga Ad yang aiz guna
Kenapa blogger nak bersaing? haishh
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

syaPEKO said...

eh sekaki tak bleh..
kite ade dua kaki!
*haha jangan pedulik!merepek je..
okkkk..jom2!!

AiZ said...

^__^ anyway tinggal mne?

syaPEKO said...

uhh.tinggal kat ampang!awk?

AiZ said...

langkawi.. ^__^

syaPEKO said...

uishhh.jauhnye!

AiZ said...

haha ^__^