Jul 2, 2010

Baru 42 posts ke?

Tadi baru saja aku tengok dashboard account blog aku.Rupa-rupanya sejak first-first blog ini dibuat(6/6/2009)sampai sekarang,baru ada 42 posts?Ish ish.Nampak sangat pemalas minah ni.Penulis blog lain semuanya dah beratus posts.Haha.

Tapi aku tengok dulu-dulu punya posts,sungguh tak matang.Haha.Biasalah baru setahun kacang kan?Abaikan.Tapi penulisan aku kali ini agak lembap sikit,sebab gunakan laptop.Sumpah memang tak suka pakai laptop sebab aku nak taip memang lembap.Lepas tu,kalau nak alihkan scrool tu kenalah terkedek-kedek.Kadang-kadang sampai hilang entry yang aku buat.oklah aku dah ke laut.

Note:Tengah sedap ni makan puding karamel yang mama aku buat!Deliciousso!

No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...