Jul 2, 2010

Benci Bilang cinta & Goong/The Princess Hours

Aku sebenarnya keliru antara tajuk cerita korea ni.Sebenarnya tajuk cerita ni Goong ke The princess hours?Takpelah abaikan.Terlebih dahulu aku dapat sumber ni daripada kakak Milimilo.Aku sebenarnya dah perasan lama dah benda ni,tapi tak tercapai dek akal nak tulis pasal benda ni kat blog.Tapi kakak mili menyedarkan aku nak tulis benda ni kat blog.haha.
Apa yang aku perasan?Aku perasan muka muka pelakon BBC dengan nak iras iras dengan muka pelakon Goong.












Sumber:kak mili

Dan aku setuju ngan kak mili.Semua pelakon ada iras-iras kecuali Yul dengan Aditya.Kualiti cerita Goong pun lagi bagus.Tapi aku memang admire dua-dua cerita ni.Dulu masa Goong keluar televisyen,memang aku takkan terlepas tengok.Dan BBC ni pun aku tak pernah terlepas setiap episod.Lepas ni,cerita BBC nak start,pukul 6.30 pm.

No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...