Jul 19, 2010

Pimples atau nama saintifiknya jerawat.


Oh tidak.Tidak.Ini bukan entry untuk cakap pasal 'Macam mana nak hapuskan jerawat batu?' atau 'Kenapa Jerawat ni boleh bertapa kat babyface aku ni?'.Oh tidak.Anda salah.Entry ni aku nak cakap pasal jerawat AKU yang bermaharajalela kat muka ni.Geram tau!

Kalau aku nak tangkap gambar kan,memang jerawat tu pun posing sama.Nampak betul jerawat aku tu.Aku rasa macam nak toreh je dengan pisau jerawat ni.Paling banyak jerawat kat dahi.Mungkin sebab aku berminyak kat dahi kot.Tak tahu la.Kadang-kadang tak confident bila depan orang.Kalau anda tak percaya nanti ika masukkan gambar ika ye.Gambar yang ika dah tangkap berbulan lamanya tapi tak upload-upload sampai sekarang.Maklumlah,tangkap gambar pakai handphone mak.Diriku ini takde handphone sebab dah rosak dek tak jaga.Ika ni kan nak handphone tapi kadang-kadang bile dapat,tak guna pun handphone.Handphone tu campak kat mana pun tak tahu.Memang tak bermesej sangat.Guna handphone pun untuk kunci alarm je.Haha.

Oklah kalau ada masa nanti,ika uploadkan gambar ika yang ada jerawat tu.Jadi anda bolehlah jadikan bukti kat mahkamah nanti ye!walawehh!

No comments: