Oct 11, 2009

aku bengang apabila seorang perempuan islam mengatakan memakai tudung panas sebagai alasan xnak pki tudung~!!tutttt x(

(gile innocent tajuk aku panjang doo~!!)

korang tau x aku cukup bengang klu
seorang perempuan islam... diulang blk islam
aku minus one blk 'islam' ..
mengatakan.......pki tudung panas
sebgai alasan xnak pki tudung ~!!
haa???
HAAA????


hello..assalammuailaikum....
klu pki tudung x pnss
tapi sejuk mcm dlm econ...
da lame da suma perempuan islam kat dunia ni pki tudung..


itu la dia punye ujian ok...
tapi kan owg skarang ni pki tudung tapi peerangai
mcm tutttt je oh~!!


ada tu aku nmpk 'perghhhhh'
slamba die je tgh memandu bukak tingkap
hisap rokok buang rokok kat jlan
hembus asap rokok tu...
perghhh gua ckp sama lu
perghhhhhhhhhhh~!!


pki tudung pulak bhai~!!
(kan da terkuar 'bhai' aku da)
haaa...
hebat x hebat....


x sah ckp la ..
yg yuna tu ...
yg sebenar sebenarnye tu
pun hisap syisya
slamba~!!


sebenarnye berlambak aku nmpk deh...
tapi klu aku describe kan suma nye kat blog aku
smpi raye ketiga pun x hbss2x
*raye ketiga raye krismass ye...
harap maklum~!!

p/s:boleh x perangai tu serupa bikin ngan
pakaian kau tu????

4 comments:

Rara said...

yup dear..i y pkai tdung ni pn malu wooo dgn minah2 y cmtu..aishh..

syaPEKO said...

ha...
tu ah..

chipsmore said...

nk pakai tudung..pakai leklok ;)

syaPEKO said...

betul tu...
hehe