Mar 15, 2010

yeah yeah ! yeah yeah!Hot air balloon kat putrajaya.

ape yeah yeah ha??of course la skarang ni kan da cuty seminggu kan..tapi sebaliknye kegembiraan tu ade kemasaman tau tau!kerja skolah banyak tu.kena siapkan cepat cepat sebab mula hari rabu ni dah sibuk tolong ayah berniaga kat hot air balloon kat putrajaya.oihh best!hot air balloon ni da kali kedua dah!first event tahun lepas.ayah kita jadi crew kat sane.tahun ni pun die jadi crew.aku pulak tak jadi crew pun.skru ade la..ape merepek daaa!

sekarang ni aku dah upload gambar hot air balloon tahun lepas punya. tahun 2008.tahun ni punye aku belum upload upload..yela belum start lagy hot air balloon tu..esok start la..so ramai ramai la datang hot air balloon.lepas tu boleh rasa ice blended ayah aku..of course la beli..ni home made punye tau..ayah aku yg buat..nama ice blended tu vzam coffee ice*sempat lagy aku nak mempromote kan..!!

haa..kat sane pun macam macam aktiviti ade.jumpe artis pun boleh..jumpa aku pun boleh..*heh ok ke ape??











No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...