Dec 29, 2017

My life update. And tips to lost weight?

Assalammualaikum and hey guys. Ya Allah,  dah lama tak active kat blog ni. Last sekali ika update secara serius blog ni masa ika.mula mula nak masuk matrik. Now guess what, i already in my final year of degree! Yeayyy.  So it had been more than 4 years? wowww. Sebenarnya mmg byk kali niat nak update tapi selalu terkandas. Nak cari mood berblog tu balik ambik masa dan tenaga,ok menipu sgt. Pemalas sebenarnya. But now I'm back and i will try to be active as much as possible.

Btw,sesiapa yang kenal ika kat socmed, mesti korang tahu yang ika sekarang study kat UPM dalam bidang kimia industri. If you ask me if it's tough, i will definitely say yes. Course mana je yg tak susah sayang oi. But so far so good. Not really an excellent student but yeah I'm hanging there haha.

Sekarang ni, ika kat last week of sem 7. Ada lagi satu sem dan ika akan habis belajar pada bulan 6 tahun depan, insyaAllah. Doa doakanlah ye. hehe.

You guys must be wondering what with the lost weight? haha.  How about i show you a pictures?


Hahahaha. Yeah that's me.  Truthfully i don't know how much my weight now sbb ika tak timbang pun. Ika monitor ika punya progress dengan cermin dan saiz baju. But ika betul betul serius diet start bulan September tahun ni. From high school until now, i think i lost about more than 20kg? sbb kat sekolah dulu berat ika 90 kg sekarang maybe 60+ something. Want to know how i did it? I will tell you guys about it on the next entry.So for time being,bye guys :)

No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...