Jan 17, 2010

alam maya boleh tahan hebatnya...

dulu aku rasa blog ni buat untuk suka2x je.tapi skarang bile aku dok terjah dok terjah,aku rase bukan tu je.kite bole buat duit melalui blog ni.byk blog yg aku rase hebat dan sronok dibaca.sebenarnye aku bukanlah peminat blog ni sgt tapi lama lama aku jadi suka dan aku nak jadi mcm orang aku list ni..



ni semua aku tgk kat blog abg eyriqazz.mmg aku salute la dorang ni.average die punya visitor beribu lah.dan mmg aku tanam dalam hati aku,aku nak jadi mcm dorang.

p/s:hah...kepada sesiapa yang mengatakan berblogging ni membuang masa...ni ape??


2 comments:

Rara said...

moga anda bjye jdik sprti mreke.. :)

syaPEKO said...

rara:thx rara..
harap harap termakbul:)