Feb 7, 2010

Lee Min Hoo nak datang malaysia??

Information:Credits to Murai..
Khabarnya Lee Min Hoo nak datang Malaysia.Dengarnya la..not sure..but i hope so.Die ni terkenal setelah membintangi drama korea Boys Over Flower.Ramai ckp cite ni best tapi aku tak tau la sbb aku tak tgk.Tapi aku akan pinjam cd daripada sepupu aku.Die da habis tgk da cite tu.Admired gile la sepupu aku ni dengan Lee Min Hoo.Aku bolehla suka gak ngan die.He have a really cute face.Like it.Sure la kalau die datang Malaysia menjerit girl girl kat malaysia ni(ceh girl girl!)

Tapi mengikut informasi yang aku dapat dari Murai,

"Min Ho akan turun ke Malaysia paling cepat akhir Oktober ini atau pun paling lambat awal November kelak Jadi, kepada semua peminat Min Ho, jangan lepaskan peluang untuk berjumpa dengannya di Kuala Lumpur nanti."



2 comments:

Unknown said...

yeke dia nak datang malaysia??

syafiqah ezam shah said...

tah la akak..
rasenye...
murai kate

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...