Feb 25, 2010

Hadoii..kena suntik tuw~!!

Hari ni aku kena suntik.nurse tu kata suntik tu untuk kancing gigi..
mmg pedih la.mula2x tak rasa ape ape tau tapi lame lame
lengan aku ni rase menucuk-nucuk..*haha..menucuk-nucuk??

sepatutnya aku kena smlam tapi aku x dtg skola..kena sakit pompuan la..
kwn aku yang kena suntik semalam semuanya lengan bengkak..
asal usik nye lengan dorang AUUU!!asal usik ye AUUU!!asal AUUUU je usik~!!

ish ish ish..
tangan aku pun da lenguh ni..
mmg effect ye mcm tu..lengan akan lenguh ..ade yang menangis
jugak la..nasib baek aku x menangis sebab aku kan kuat..sekuat harimau:)haha..

kepada sesiapa yang mane belum kena suntik tu..
berhati-hati la anda di sekolah sane...

No comments: