Jun 25, 2010

uihhhh..naseb baek..

Nasib baik..nasib baik.Al-kisahnye mcm ni *eceh!!Hari ni sepatutnya kena hantar buku ringkasan kat cikgu.Tapi aku tak tahu menahu hari ni kena hantar tauk!.Mungkin sebab aku banyak mengelamun kot!Tapi mmg sumpah aku x dengar langsung.Tiba-tiba hari ni aku datang skola je,tgk kwn kelas aku tengah sibuk siapkan keje ringkasan*mmg alah bisa tegah biasa la kat sekolah baru nak siapkan keje skola!hekhek!

Memang mengelabah betul la aku time tu.Nak gugur jantung tauk.Sebab cikgu bm aku ni cepat touching kot!Lepas tu garang.Tapi aku beranikan diri jumpa cikgu masa balik tadi,cakap aku tak bawak buku.And and nasib baik cikgu in a good mood today.uihh.that very close!Terima kasih cikgu.*sambil nyanyi lagu terima kasih cinta..lalalala!haha

2 comments:

Rara Nasiha said...

memang nasib baik la kan. kalau tak,habis nanti kena marah.

syaPEKO said...

tu la pasal!
huishh..naseb baek!