Apr 22, 2011

Tekan sini kalau nak tengok Maharaja Lawak punya video.

Mungkin sekarang ramai yang tak tengok Maharaja Lawak sebab sekarang ditayangkan kat astro warna.Tapi toksahh risau,kat youtube lepas habis maharaja lawak je,dah ada orang upload.Ni antara account youtube yg selalu upload video maharaja lawak ni.


Tekan je link tu.semua adaaa!Sooo takyah nak jeles jeles dah.

Btw aku rasa Nabil layak jadi maharaja lawak.Dia kreatifff!!
Tapi saingan nabil sekarang ialah Jozan ngan sepah!Dorang mmg mantopp.


No comments: