May 20, 2011

Takziah buat owner blog telordibasuh.blogspot.com

Inalillahwainnalillahirajiun.Tak sangka.Aku baru tau pasal hal ni.Dia meninggal pada 19 May 2011 iaitu semalam.Walaupun aku tak berapa kenal sgt tapi menyinggah blog dia selalu jugak la.Tak sangka kan?Tu la ajal dan maut semua kat tangan tuhan.Kita sendiri pun tak tahu bila ajal kita sampai.


Dia meninggal sebab jangkitan paru-paru.Rasa sedih tu mesti la ada kan.Walaupun tak pernah berborak ke,jumpa depan depan ke tapi kita sebagai blogger kan,bila dah singgah blog dia baca entry dia rasa mcm kita dah kenal dia lama dah.


Mesti blogger lain yg dah pernah jumpa dia mesti lagi sedih kan?Orang yang pernah tempah t-shirt dengan dia.sungguh tak sangka.


Apapun moga arwah tenang kat sana.Al-Fatihah.

Hidup di dunia hanya sementara.Ajal dan maut urusan Yang Maha Esa.Kita sebagai hambanya harus selalu bersiap sedia.