Mar 29, 2011

Form 4 honeymoon year?Toksah kencing lah!



Haha seriously memang form 4 bukan honeymoon year.Kalau korang rasa form 4 ni honeymoon year,yess anda menuju kegagalan yang hakiki.Ini baru bulan 3 tapi buku latihan nak habis dah.Baru bulan 3 okehhh!Lagi lagi mathematics.Aiyoo mama appa,bukan main banyak lagi latihan cikgu kasi,tapi nak buat macam mana,itulah caranya nak score A+ dalam mathematics.Hammmmboiii kemain lagi A+.Yakin boleh gituww.And and and haritu ujian satu aku dapat 55% je dalam math.Okeh aku macam seriously wt?Bila bincang balik soalan kertas tu,aku rasa macam nak hantuk kepala laju-laju sebab senang la wei.Aku boleh tersilap jalan kerja.Terus jadi salah benda tu.

Addmath toksah cerita ahh.Aku rasa kalau korang suruh aku berlari 10 pusingan padang pun,aku rasa aku habis dulu lari 10 pusingan dari habiskan satu soalan addmath.Tah tah aku still melopong tengok soalan tu sambil air liur meleleh tanpa ada tanda nak berhenti meleleh air liur tu.Okeh melampau nyewwww.Aku dapat berapa addmath?Jangan buat aku frust menonggeng eh tanya soalan macam tu.Okeh okeh lah aku bagitau #TadiFrustKonon,aku dapat 24% je!Yeahh 24 per seratus.Aku tau aku hebat gimmepai plisss.

Yang lain so far so good,tapi fizik ngan kimia memang aku kena study betul betul sebab dua dua dapat 48 jewww.Bio dapat 56.Puas hati la jugak sebab ingatkan selama ni bio tu mmg gila gila susah actually tak sebenarnya.Cuma korang kena byk hafal la.Rajin menghafal!

Kesimpulannya,semua benda akan jadi senang kalau kita rasa benda tu senang.Kalau rasa susah,susah lah jadinya.Aku kena fokus studi,kalau tak frust aku time periksa SPM tahun depan.Walauponnnn lambat lagi tapi kena sentiasa pandang ke hadapan.


P/s:Ada orang kata,kiamat akan terjadi tahun 2012.Wallahuallam!Tak tau la kan.Ajal maut semua kat tangan tuhan.


Seperti biasa,gambar takde kena mengena ngan entri,just nak tunjuk betapa comelnya perut adik aku.Heeehh.Comel tak?comel tak?

2 comments:

cik lya said...

gud luck.comei adek pika.mcm akk nye :)

syafiqah ezam shah said...

hehe.alolo malu aiii.haha

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...