Feb 14, 2011

Aku jual tudung ke hape?

Tajuk entry bukan kemain lagi.Bukan hape,semalam disebabkan aku takde keje aku kemaslah selendang2 aku.memandangkan selendang2 aku bersepah sepah.Then bila aku letak kat hanger penyangkut selendang.perghhh byk betul selendang!Sungguhku tak menyangka.Ni yang aku katakan takde selendang?Agak-agak aku lah rasanya selendang aku dah cecah 50 helai da.Hambek kau.Tak hengat.Tak caya?


Haaa?Apa uollss mau kata?Banyak betul selendang tapi hari-hari pakai selendang yg sama je.Tu yang masalah tu.HAHA.Penyangkut selendang tu pun rasanya dah nak bengkok.Ngasakk!Alang alang pakai benda biar sampai rosak.Ye dak?

Tapi tapi tapi,Selendang yang paling aku suka selendang ni.


Tak tahu la kenapa aku suka.Mungkin sebab corak ngan warna dia kot.Yang inner tu beli kat Ayunar.Mencuba stail baru letak sepit kat inner.Hehe.Gimana?Cun?*keningkening.Ye la tak cun.FINE.merajuk dupuluhsaat ngan korang.

DUPULUHSAAT BERLALU..

Okeh dah tak merajuk dah.Pftttt*menggelabah.Haaa..Satu lagi.Titeww nak ngaduww niww tangann titeww pedih uhh.Taket tangat.


Taket tauuuww.Actually last week titewww kene seterika ni,tapi still pedih smpi skang sebab titeww ngade ngade kopek luka tuww.Ngade betul i ni kan?Ahhh.Gedik ni tak sesuai ngan aku lah.Hancuss jadinya.Haha.Buruk tangan aku jadinya.Ni sebab melayan adik aku bercakap ah ni.Sekali,hmmm sedap betul kena seterika.Nikmat betul mengalahkan makan aiskrim PaddlePop, PaddlePop bontot kau meletop.Amboi kaver kaver sikit*tutup mulut dengan aiskrim.

So kalau korang nmpk aku asyik pakai tudung lain-lain setiap hari,,korang da taulah kenapa kan?Kihkih





2 comments:

cik lya said...

mak aih.leh buat stok bundle dah selendng pika ni ngee~lalala...cian nye die...meh sini meh

syafiqah ezam shah said...

cik lya:HAHA.betul tu.boleh buat stok bundle.haha.cian tan titeww?

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...