Feb 13, 2011

KebesaranMu-ST12 & Doakan Aku Berjaya



Lirik Lagu ST12 KebesaranMu

Kau tempatku mengadu hati
memberi segala hidup
dunia dan seisinya milik-Mu
mencintai-Mu sejati
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
ku manusia yang penuh dosa
berharap ampunan-Mu
lihat di langit kesempurnaan hati-Mu
Kau cinta pertama dalam hidup

reff:
Allahu Akbar Maha Besar
memuja-Mu begitu indah
selalu Kau berikan semua
kebesaran-Mu Tuhan

repeat reff [3x]

kebesaran-Mu Tuhan


Lagu Feveret aku.Actually entry ni bukan ada pape pun.Just nak cakap lately ni aku busy gila.Update blog pun tak sempat.Walau bagaimanapun aku tetap bersyukur ada jugak yang masuk blog ni.Sayang korang lebih.And aku mintak korang doakan aku supaya berjaya dipilih untuk masuk jadi wakil peserta Syarahan agama peringkat zon daerah.Aku sebenarnya tak berapa yakin sebab tak silap aku,aku seorang je perempuan yang tawar diri nak masuk pemilihan tu.Then aku ni kurang ilmu pasal agama.Aku ni pula jenis yang susah nak menghafal.Dalam syarahan ni pulak aku kena hafal teks tu dengan dalil2nya sekali.Aku harap korang doa-doakan aku ye?

Satu lagi,korang doakan aku dapat asrama untuk intake yang kedua eh?Hope aku dapat masuk asrama supaya aku dapat fokus dalam pelajaran.Apa-apapun korang terbaik!


ASSALAMMUALAIKUM.
Kalau tak jawab dosa,
kalau jawab saaaayangggggg..Kih3

2 comments:

ENCIK TIKUS said...

wah wah.. kemain diaa.. keh keh

syafiqah ezam shah said...

encik tikus: hihi.kemain saya.:)

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...