Jan 17, 2011

Jumpa dengan kak Ayunar yang cun lagi melecun.

Semalam aku pergi aku UKM.Ayah aku ada berniaga kat sana.Asalnya taknak pergi pun,tapi ayah cakap dtanglah sebab ada jual tudung kat sebelah.Dah ayah aku offer nak belanja sekali,hmm apalagi,mama dengan aku pergilah kat UKM.Bila sampai tu,aku tgk muka owner yang jual  tudung,mcam pernah nampak.Laaaaa ngupe-ngupenye Kak ayunar.

Inilah dressup kat Ayunar masa jumpa dia kat UKM.

Kualiti kamera yang sangat tak memuaskan.Ishh..

Masa jumpa dia,memang lawa betul kak Ayunar ni.Memang dah lama teringin nak jumpa kak Ayunar ni.Akhirnya dapat jugak jumpa.Hehe.Aku dapat banyak diskaun time beli shawl kak Ayunar.Macam mana rupa aku pakai?

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
TADAAA!


Korang rasalah aku berani ke nak pakai macam ni?*keningkening.Haha















3 comments:

platipus said...

pndai iqa bergaya

cik lya said...

gedik..cantek beb!

Anonymous said...

I love syafiqahezamshah.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
Best regards

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...