Jan 28, 2011

Pertemuan dan perpisahan adat manusia biasa.

*Buka lagu doa perpisahan untuk lebih fell sehingga meleleh air hidung.

Hari ni hari jumaat.Last day sekolah sebelum cuti seminggu sempena tahun baru cina.Sebelum tu,angpau mana?Sila bank in ke account aku.Okeh terima kasih.Berbalik pada cerita.Dan hari ni last day bagi budak form 4 yang dapat masuk ke sekolah asrama, sekolah kat sekolah lama dorang.*Korang memahami tak ayat gua ni?Dan korang tau tak yang aku tak dapat asrama?Tak tahu eh?Korang ni lambat masuk panggung lah.Ye aku tak dapat.Frust tu adalah jugak tapi bila aku fikir balik,sayang sebenarnya nak tinggalkan sekolah lama aku.Cikgu pun memang rock kapak lebih-lebih lagi cikgu BM aku.


So tadi kitaorang bergambar sebelum berpisah dengan 7 orang kawan kitaorang yang ada antaranya dah kenal sejak sekolah rendah lagi.Okeh boleh korang bayangkan betapa sedihnya kitaorang bila nak berpisah?Sedih tau.Sila nangis sikit.Dah dah buruk bebenor rupa korang bila nangis.


Kepada Aqilah ,Fathinie,Syakeel,Syazani,Hazim,Syahirah,dan Arman,semoga korang berjaya kat sekolah baru.Semangat pun baru.Jangan lupakan kitaorang kat sini.!I will miss every moment that we get through together*menggelabah speaking.




P/S:Boleh tak gua nak frame semua gambar ni dalam bilik?Suka gila semua gambar ni!

No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...