Oct 31, 2010

Apabila Adikku menjadi Ultraman! (EGBB)

JOM JOIN EGBB.

Contest ni dianjurkan oleh Hiro.Maafkan aku sebab join di saat-saat akhir.Ingat taknak masuk sebab dah tau aku akan berhadapan dengan kekalahan.Huwaa.T_T. Tapi nak sokong punya pasal,masuk ajalah.

Syarat-syarat contest ni ada kat blog Hiro.Korang usha2 la blog die.Tarikh undian pada 1-5 November.Kalau lu orang syg gua,undi gua.Hehe.Dan kenapa aku pilih entry ni?Sebab aku rasa adik aku lebih menjadi ultromen dia dari ultromen ni.Har..har..Jangan marah haa..

Tajuk:Apabila adikku menjadi Ultraman.
Tarikh publish:18 September 2010








                                                                        






























Maaf citer ni merepek T_T.Boring.Adik aku dapat costum ni sempena hari jadi dia.Haha.


Tiga orang yang aku nak tag:

10 comments:

Miza Yusof said...

good luck :)

syafiqah ezam shah said...

@Miza Yusof
thanks miza;)))

.s.o.f.i.a. said...

ha ha..... cute giler!!!

good luck!!!

syafiqah ezam shah said...

@.s.o.f.i.a.
hehe..thanks..

Tomato Gurl's Life said...

hehhehe..comel la adik syafiqah..siap terlentang lagik tue..

btw good luck dear!ada masa baca entry cik tom juga ye ;)tenkiu~

Cik tom (28)

syafiqah ezam shah said...

@Tomato Gurl's Life
hehe..comel mcm akak nye kan?haha.
wokay cik tom:)

Aretikz said...

Pergh.. Ni Ultraman versi apa ni? Ahakz.. apapapun.. gud luck.. versi terjah sblum vote~

Che Armster said...

wehhhhhhhhh saiz orang dewasa ada tak? birthday aku bulan 12 *sambil cucuk2 jari*

gila best weh!! *mata dah bersinar penuh keterujaan*

syafiqah ezam shah said...

@Aretikz
agak2 ultraman versi apa?haha

syafiqah ezam shah said...

@Che Armster
haha..teringin ke apa wei?best?bodek ke ape?hehe