Oct 30, 2010

Keputusan Piala Malaysia 2010!

TIDAKKK!!
KELANTAN MENANG 2-1!!!

Wahh tidakkk!!!noooo!!!Kelantan menang siot!Alaaa..Takpe2.Aku tetap bangga dengan negeri Sembilan.Negeri sembilan banyak pemain hebat cedera.Kelantan main kasar kot.Aidil pun cedera.Gila lah.Sebab Aidil cedera je.Tapi takpe aku bangga dengan NEGERI SEMBILAN.Main kasar apa jadahnya.Dah la penyokong asyik baling botol je.!Aku teetap sayang Negeri Sembilan!Hobin Jang Hobin.Takpe tahun depan ada lagi kan?HAR..HAR..

p/s;bukan Kelantan je catat sejarah.Aku pun catat sejarah first time tgk bola dari mula smpi habis.Hhaa.sampai mak aku cakap aku ni tengok bola sebab pakwe.Masa bila aku ada pakwe!hahaha..Tapi best jugak tgk bola!haha

8 comments:

hiro said...

asal ckp kelantan siot...grrrrrrr.

syafiqah ezam shah said...

@hiro
wahai hiro syg..i tak cakap kelantan siot la..i ckp kelantan menang la siot.nmpk ada perbezaan tu?hmmm...

Hey, Im Alyah. said...

Ohho, anda sudah semestinya tidak puas hati dengan kemenangan yang telah dimenangi oleh negeri Kelantan. Terima lah kekalahan seadanya okeyy? Jgn salahkan pemain pemain Kelantan yang main kasar ya. Itu semua takdir. Haha :D

Encik Tikus said...

pehh gua sokong selangor

syafiqah ezam shah said...

@Hey, Im Alyah.
Yo la yo la..HAHA

syafiqah ezam shah said...

@Encik Tikus
selangor not in the lists.haha

wannurfazrini said...

woo rilek2 . jgn marah sgt . dah rezeki kelantan nak menang . berkat doa Nik Aziz kot :p

syafiqah ezam shah said...

@wannurfazrini
haha.memang rezeki dorang.