Oct 30, 2010

Dah 70 follower!Trimass!


Wah dah 70 follower.Terima kasih kepada cik leyaa sebab jadi follower yang ke 70.Tee Hee.Tapi sometimes aku terfikir,layak ke aku dapat follower?Lagi-lagi dengan entry yang aku rasa merepek meraban tahap gaban.Kadang-kadang bila aku baca balik entry yang aku buat,aku rasa macam nak delete je entry tu.Rasa macam apajadahnyaakutulisni?

Tapi demi follower tercinta,aku akan cuba perbaiki penaipan aku.Harap dapat memberi info yang terbaik kepada korang.Dan aku nak minta maaf kalau entry aku dari yang pertama sampai yang sekarang ada menyakitkan hati korang,Lagi2 entry yang sebelum ni pasal Piala Malaysia.Wuhaa.Sorry sorry.Aku dah terima kekalahan tu.Ye la gomo klate gomo!Kepada Hiro,maaf jika anda fikir saya cakap Kelantan siot.Sebenarnya saya cakap Kelantan menang siot!Hahaha.Harap anda perasan perbezaannya.Sory sekali lagi.Wah terima kasih kepada blog aku ni yang banyak kena maki hamun semua.Terima kasih!

TERIMA KASIH!ADIOS!

P/S:Korang rasa boleh ke aku dapat follower sampai beratus-ratus?Korang rasa boleh ke aku langgar lampu merah trafik blog ni sampai polis trafik saman aku?Wahaaa..