Oct 8, 2010

Macam haremm.

Aku ingat nak cerita pasal semalam aku keluar dengan best friend aku.Nak masuk gambar tapi macam haramm je upload gambar kat blog ni.Lambat gila.Aku agak la time tengah upload aku boleh la pergi keluar shopping dulu.Damn!Entahlah mungkin gambar aku nak upload tu berat kot.

Then.nuffnang ade anjurkan nuffnang glitteri+ meeting.Aku ni ingat nak jugak la aktif dengan event nuffnang ni,tapi malu la.Aku dah la budak bawah bawah umur.Ececehh.Budak bawah umur.Sengaall.Kalu aku aktif,mungkin earning aku akan bertambah la kan.Tu laa malu punya pasal.

Hari sabtu ni memang penuh dengan aktiviti.Loaded gile!Kwan ade yg ajak pergi tengok wayang la.Keluar wat photoshoot la.Arghhh.Ye la PMR dah habis.Memang enjoy sakan la.


Ehh cepat pulak upload gambar ni!!!Aku tembak pulak uploader ni!

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...