Aug 23, 2010

Bulan semakin mengecil.

Sumber:Berita Harian Online.

I know this thing's from my mother.Mak Ika yang dengar kat berita.Dan ika akui ika memang pemalas nak tengok berita.Even yang rekahan bulan ni pun dapat tahu dari mak Ika.Sadis betul.Gambar kat atas ni tunjuk rekahan yang sudah pun berlaku kat bulan.Dan rekahan ini menunjukkan bulan semakin kecil.Saintis-saintis percaya bulan akan mengecil apabila menjadi semakin sejuk seperti sebuah belon yang kehilangan udara.Menurut saintis,bulan telah mengecil sebanyak 100 meter sejak 800 juta tahun lalu.

And moon is very important to our earth.Bulan ni mempengaruhi pasang surut kat bumi kita.Mungkin tu pasal kat negara kita banjir semakin teruk kan?Dan bagi kita orang Islam,ni dah tanda kiamat nak datang.Even matahari pun akan mati suatu hari nanti apabila gas hydrogen dia akan habis.I'm just finished learn about stars and galaxies.Every stars will died.Just like us.Setiap yang hidup akan mati.Bersama-samalah kita berdoa agar kita akan sentiasa menjadi umat yang sentiasa berada sisi Allah.Amin.


3 sayang budak sekolah ni:

Annyss

hey cutie
nice blog :)
thanks for the info
akk pun br tau psl bulan ni :D

syafiqah ezam shah

@Annyss
welcome;)
sharing is caring.

Anonymous

If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.