Aug 17, 2010

Ramadhan giveaway:)

Hemm..Bismillah..Amin.

Muahahahaha*astaga astaga kau pehal pika.Oh ya tuan puan makcik pakcik kakak abang bapak bapak ibu ibu dan semua yang seangkatan dengannya,hari ni ika nak join giveaway yang dianjurkan oleh Syasya Creative.Dan sebagaimana yang anda maklum,,saya memang suka benda free.Kalau boleh nak je heboh kat satu dunia yang saya suka hadiah free."Assalammualaikum,selamat sejahtera dan salam satu malaysia.saya suka hadiah free.Terima kasih."*mau kena lepuk ke?Introduction die punyalah panjang.Muahahaa.Okey cukup.

Oh tadi mukadimah je.BARU MUKADIMAH!!!!.Oh saya tau anda mesti sedang mencari kerusi ke meja ke nak hepuk saya kan?.Oh maafkan saya.Hhaha.

Ni syarat2 ye.

1.menjadi follower blog syasya creative
DONE!
2. Copy ke dua2 gamba hadiah giveaway dan letakkan di blog anda...


Hadiah 1
Syasya Bag n Multi Pockets pouch




Hadiah 2
Pencil Case n Book cover + bOok
DONE!


3. Sila la kasi komen2 tentang collection Syasya Creative..komen2 yg menarik akan di pilih menjadi pemenang..=)

Design Syasya Creative ni sangat kreatif ye anak anak ye.Rekaan die jugak secomel anaknya,Syasya.Mau saja ika picit picit pipi anaknya yang tembam setembam tembamnya.Dan Ika sangat suka fabrik die yang lawa dan susah tau nak cari kat tempat lain.Ade tu ade tapi mahal.Betul mahal.Harga kat syasya creative sgt berpatutan ye.Hrap maklum.Dan saya memang gila benda benda mcm beg ni pensilcase ni.Dan saya suka book cover tu.Comel tau.Stripes tau.Dan last skali sokonglah barangan buatan Orang Melayu!!!!Yehh syasya creative ROCK!.*semangat!Hahaha.

4. Tinggalkan komen anda sekiranya anda telah join giveaway ini..
DONE!.

So bapak bapak ibu ibu kakak abang semua kalau nak join,joinlah.Kalau nak beli pun belilah.!Ok!!!

No comments:

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...