Aug 7, 2010

walking walking


Penat kot tadi.Ikut family pergi Sungei Wang.Nak beli baju ngan kasut untuk persiapan besok.Bukan untuk kahwin eh.Takde maknanya.Jangan nanti heboh satu sekolah yang Ika nak kahwin plak.Sudeyhh!Haha.Ni persiapan untuk hadiri event yang dianjurkan avon.Tema dia cowboy.So kenalah cari costume yang sesuai.So besok kalau nak dramatik naik kuda dari rumah sampai Hotel Nikko.Hebat tak?Haha.Mesti kalau jalan depan orang kan mesti dorang kata gilaapaorangninaikkudaaduyaii.astaga astaga.Hahaha.

Lepas tu kakak sepupu belanja Ika baju singlet kat F.O.S.Thank akak shiaa!Muahh!hehe.Overalll tadi memang fun.Nanti kalau Ika ade masa Ika masukkanlah gambar-gambar kat event tu nanti eh.

0 sayang budak sekolah ni: