Nov 15, 2010

Adegan cium mulut depan pavilion.Apa lu ingat ni New York ke ape?


Apa lu ingat ni luar negara?Negara takde orang islam duduk?Selamba lu je nak cumulut?Nak tau mak gua cakap apa?Mak gua cakap perempuan tu murahan!Bodoh!Ok la pilihan pertama pilih KLCC.Kalau gua pun pilih KLCC.Dapat la jugak gua shopping,tgk wayang tgk cerita 3d.Keh keh keh..Daripada lu pilih lelaki tu?Ahh dah tolol dasar tolol jugak.

Lepas tu selamba depan orang ramai cumulut bagai ahh,,Klau lu sentap sgt nak cumulut pergi la tmpt sembunyi ke ape kan.Ni depan orang ramai.Kot2 budak kecik nampak,dah tak suci otak budak tu.Lu orang islam,sedarlah la baii.Perempuan tu pun bangang.Lelaki tu perangkap kau je poitt.Tu dia suruh lu pilih dia atau klcc.Waa..dasar bangang.Sebab apa gua cakap mcm ni.Sebab gua punya kawan ada pengalaman mcm ni.Tapi nasib baik kawan gua tu pandai mcm gua.Tak makan janji2 manis lelaki.Huyaa..Bangang2.

Cuba lu orang kira berapa kali gua cakap bangang?Keh keh..