Nov 3, 2010

Lain kali mencarut lagi eh?

Benda ni  berlaku dah beberapa minggu dah,tapi sebab aku tak tahu nak update apa,korang baco je la!


Masa tu aku kat sekolah.Ada latihan main bola tampar,bola sepak dengan bola jaring.Tapi kemalasan aku menyebabkan aku tak ambik port dalam apa-apa permainan pun.Jadi aku dengan keunggulannya duduk bersila depan cikgu then baca novel.

Kat sebelah kiri aku ada Peah (bukan nama sebenar),kat sebelah kanan aku ada Esah (bukan nama sebenar).Yang si Peah ni mulut memang macam celaka sikit.Dia pergi kutuk Esah ni depan2.Cikgu depan aku pun buat tak kisah je.Aku pun buat bodoh je la.

Aku ni pulak jenis yang tak suka orang mencarut-carut ni.Kecuali kalau aku tgh marah je aku mencarut tapi tak mencarut kat orang la.Mencarut marah benda je .T_T.Masa tu pulak si Esah tu bengang la sebab kene kutuk kan.Lepas tu dia cakap kat kawan sebelah dia,konon2 nak perli la.

"Biar je dia tu,perangai macam PUKIMAK je".

Aku yang tak suka orang mencarut lagi2 cakap tentang PUKIMAK tu,terus automatik pandang dia.Apa lagi kene sound la dengan aku.

"Dari puki tu la kau lahir.Nak mencarut-carut pulak."

Semua diam kecuali si mulut tempayan si Peah tu.Gelak2 pulak si Peah.Nak penampar agaknya.Dah kutuk2 orang lepas tu bantai gelak.Kalau si Peah ni tak kutuk,takde si Esah tu mencarut derr.Sabo je la..........

T_T