Nov 3, 2010

Lain kali mencarut lagi eh?

Benda ni  berlaku dah beberapa minggu dah,tapi sebab aku tak tahu nak update apa,korang baco je la!


Masa tu aku kat sekolah.Ada latihan main bola tampar,bola sepak dengan bola jaring.Tapi kemalasan aku menyebabkan aku tak ambik port dalam apa-apa permainan pun.Jadi aku dengan keunggulannya duduk bersila depan cikgu then baca novel.

Kat sebelah kiri aku ada Peah (bukan nama sebenar),kat sebelah kanan aku ada Esah (bukan nama sebenar).Yang si Peah ni mulut memang macam celaka sikit.Dia pergi kutuk Esah ni depan2.Cikgu depan aku pun buat tak kisah je.Aku pun buat bodoh je la.

Aku ni pulak jenis yang tak suka orang mencarut-carut ni.Kecuali kalau aku tgh marah je aku mencarut tapi tak mencarut kat orang la.Mencarut marah benda je .T_T.Masa tu pulak si Esah tu bengang la sebab kene kutuk kan.Lepas tu dia cakap kat kawan sebelah dia,konon2 nak perli la.

"Biar je dia tu,perangai macam PUKIMAK je".

Aku yang tak suka orang mencarut lagi2 cakap tentang PUKIMAK tu,terus automatik pandang dia.Apa lagi kene sound la dengan aku.

"Dari puki tu la kau lahir.Nak mencarut-carut pulak."

Semua diam kecuali si mulut tempayan si Peah tu.Gelak2 pulak si Peah.Nak penampar agaknya.Dah kutuk2 orang lepas tu bantai gelak.Kalau si Peah ni tak kutuk,takde si Esah tu mencarut derr.Sabo je la..........

T_T

8 comments:

Anna Boleyn said...

wahh laser betul mulut. bagus. terdiam diorang kan. hehe :)

Zulfahmi Abidin said...

haha.untuk kes2 kuang asam mcm nie.klu aku letak julap je kat air dye.tak pon santetkan je..^__^


Terkini:
1. Tembikai Susu Ais Kisar Gembira
2.Lupe Sampai Tak Ingat 
3.Beeppp..Beeppp....Beeppp

syafiqah ezam shah said...

@Anna Boleyn
kalau tak laser.dorang tak sedar.haha..mmg diam pun!hehe;;))

syafiqah ezam shah said...

@Zulfahmi Abidin
haha kejam!klu aku berani,aku buat.haha

Encik Tikus said...

garangnya .. xnak ahh kahwen dgn lu, keh keh

Kuwe said...

kehkeh. boleh tahan member member kau ni.

syafiqah ezam shah said...

@Encik Tikus
haha..alaa..kadang2 je garang.haha

syafiqah ezam shah said...

@Kuwe
memang..mcm2 ragam.;)