Nov 18, 2010

Dadali-Disaat ku mencintaimu.

Ini lah tajuk lagu kat blog aku ni.Dan sumpah aku jatuh cinta dengan lagu ni.Thanks to kak Irine.Hhehe.Dia syorkan lagu ni kat blog dia.Lagu ni mengisahkan tentang seseorang yang tak menghargai kekasihnya sehingga kekasihnya pergi pada orang lain.Orang tu nak kekasihnya kembali pada dia,tapi dah terlambat.Jadi pengajarannya tolong hargai kekasih korang!Jadi layan lagu ni,hafal sekali eh?Hhaha.Hiro si akal tunjang dah hafal da!Hhaha.Tau2 je aku.

Lirik lagu Disaatku mencintai
Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

0 sayang budak sekolah ni: