Nov 19, 2010

Untung jadi perempuan.

Kak Heliza comel;)


Mengapakah aku kata sebegini rupa?Sebab aku perempuan?Eleh.Hmm.Ok betul la tu.Itu salah satu alasannya.Alasan yang lain....

1.Kalau perempuan cakap my dear,sayang,muahh,i love you,i love you too,i love you three four five dengan perempuan,ade tak kene label lesbian?Aku rasa tak.Kalau ada pun jarang aku rasa.Cuba kalau lelaki cakap love bagai2 ni?Ngeh...

2.Perempuan senang masuk syurga asalkan lakukan suruhan Allah tinggalkan larangan Allah dan patuh pada suami.Lain pula dengan lelaki.

3.Perempuan boleh pakai pakaian lelaki.Lelaki tak boleh pakai pakaian perempuan.Betul tak?Haha.Kecualilah kalau pondan pakai pakaian perempuan ni.

4.Aku rasa perempuan lagi ramai tak takut darah berbanding lelaki.Sebab apa?Sebab setiap bulan mesti perempuan kuar darah selama seminggu kan?

5.Doa perempuan lagi termakbul dari lelaki kerana sifat penyayang yang lebih dari lelaki.Kita ni penyayang kan perempuan2 semua?

6.Sekarang ni kat universiti ,siapa lagi ramai?Perempuan ke lelaki?Even dalam kelas aku pun perempuan lagi ramai.Perempuan 19 orang,lelaki 12 orang.

Aku listkan 6 je la.Sebab kalau nak list byk2 pulak tak terbaca pulak korang kan?Tapi kalau korang nak tau apa lagi kelebihan perempuan baca kat sini---->Link

Tapi lelaki pun ada banyak kelebihan jugak ye dak?.Yang penting kita semua syukur dengan apa yang Allah kurniakan pada kita.

.

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...