Nov 13, 2010

Gua tertipu;)OMG!

Omaihott!!Gua tertipu.Tipah tertipu!Sebab apa gua tertipu?Meh gua story sama lu orang.

Ayah gua ade kafe kat Taman tasik.Dah dekat setengah tahun jugak la.Sebelah kafe ayah aku tu ade bundle.Owner bundle owner ada anak namanya moon..Tak tahu pulak aku ejaan nye mcm mana mun ke,moon ke tapi sebutannya ala2 mcm tu la.Umur dalam lingkungan 4-5 tahun mcm tu la.Aku punya rasa dem ingat selama ni anak dia tu perempuan.Ye la dah la nama moon,muka mcm perempuan,rambut panjang mcm perempuan tapi perangai mcm lelaki la.Ye la aku ingat tomboy.

Then dua hari lepas,dia berbogel then aku nampak kemaluan budak kecik tu.Owhh shit!lelaki??Terlopong wei!Gua rasa tertipu.Gua tertipu.Then aku cerita ngan mak aku ngan mak angkat aku.Diorang bantai gelak.Aiyoo..padahal nak dekat setengah tahun cafe ayah aku tu dibuka.Dem dem..arghh...

p/s jgan gelakkan aku.Aku mangsa keadaan...

..