Nov 12, 2010

Perempuan cun Vs perempuan tak cun.Inikah persepsi lelaki?

Situasi 1

-Kalau perempuan cun pendiam.
Lelaki akan cakap "woow,ciri2 perempuan idaman".

-Kalau Perempuan tak cun pendiam
Lelaki akan cakap "ekeeleh,tak reti berkomunikasi langsung"

Situasi 2

-Kalau perempuan cun buat jahat.
Lelaki akan cakap "Ada masalah peribadi la tu"

-Kalau perempuan tak cun buat jahat
Lelaki akan cakap "Dah la muka buruk,perangai pun buruk"

Situasi 3

-Kalau perempuan cun dapat lelaki hensem.
Lelaki akan cakap "sepadan la jugak "

-Kalau perempuan tak cun dapat lelaki hensem
Lelaki akan cakap "kesian mamat tu,kena jampi la tu"

Situasi 4

-Kalau Perempuan cun ditinggal kekasih
Lelaki akan cakap "buta betul mamat tu"

-Kalau perempuan tak cun ditinggal kekasih
Lelaki akan cakap "Memang patut pun kene reject"

Situasi 5

-Kalau Perempuan cun sayang binatang
Lelaki akan cakap "Perasaannya halus,penuh kasih sayang"

-Kalau perempuan tak cun sayang binatang.
Lelaki akan cakap "Sesama keluarga memang kene saling sayang menyayangi."

Adakah ini persepsi lelaki?Entahlah.Korang yang lelaki ni tak macam ni kan?Kalau korang macam ni,sila hempuk kepala korang kat dinding.Lawa ke.tak lawa ke,itu ciptaan tuhan.Ini aku copy paste je kat orang.Haha.Tapi guna ayat sendiri la.Tapi situasi yang ke-5 tu tak boleh bla.Mcm sengal je.