Nov 23, 2010

Lelaki ramai hensem tapi

Hampeh!Itu satu perkataan yang boleh menggambarkannya.Ecewah..Aku rasa lelaki yang mempunyai ketampanan di wajahnya merasakan dia boleh mempermainkan perasaan perempuan2 di luar sana.Apahal ayat aku macam nak tulis karangan A++ ni?Haha.Okay lupakan.

Betul apa.Harap muka je hensem tapi playboy.Apa ko hennngatt ko tu hensem semua perempuan ko boleh permainkan lah?Coiiiiii.Padanlah sekarang ramai perempuan cantik kahwin dengan dengan lelaki yang kurang hensem.Bukanlah nak kata tak hensem tapi kuranglah.Tapi Machonya ada.Kan? kan?*angkatkening


Elyana lawa kot!Wiiwiiitt!

8 comments:

hiro said...

jgn ngata saya..haha

syafiqah ezam shah said...

@hiro
opsss!sory.haha

cik lya said...

ceh..pasan btol..sape tu??dak hiro..hahah

Rara Nasiha said...

dah kawin dah elyna. :)

syafiqah ezam shah said...

@cik lya
dia mmg perasan sungguh!haha

syafiqah ezam shah said...

@Rara Nasiha
yup.dah kahwin dah dia.

hamzah ian said...

gua hensem dan gua baik juga.. keh keh keh

syafiqah ezam shah said...

@hamzah ian
muntah darah aku oi!haha