Dec 1, 2010

Pengumuman-pengumuman cik adik dan encik abang semua!Ini penting kalau korang nak header percuma!Sila baca.

Eksited tak?Eksited tak?Kalau korang tak eksited takyahlah..Haha.Ok tak..main2 je tu.Kang tak pasal2 ada yang merajuk 45 hari 45 malam pulak.Hehe..Aku nak buat satu permainan kuiz.Tapi kuiz ni kalau korang dapat jawab korang akan dapat satu header.

Kuiz ni senang je.Aku akan buat satu entry yang ada soalan berdasarkan apa yang aku tulis dalam blog ni.Tak kisah pasal nama adik beradik aku ke,aku tinggal kat mana ke.So korang kene berusaha skit tekan older post baca entry2 lama.Tapi entry tu akan buat secara mengejut.Aku bukan buat kuiz ni sekali je..Aku akan buat bila aku ada masa.Jadi korang kene rajin2 la bw kat blog ni.

Siapa paling cepat bagi jawapan kat comment dia yang akan dapat header.Tapi mesti tepat ye!!Tapi kalau menang,kene bagi masa sikit nak buat header tu sebab sekarang ni musim cuti,mungkin aku akan selalu pergi jalan2..Haha..So tungggguuuuuu...

P/S:Siapa yang dah ada header lawa tu takyah gedik2 jawab.Bagi peluang pada yang takde header ye.Hahaha..ataupun kalau yang dah ada header lawa tu dapat jawab,aku akan buat blog review pasal korang dalam setiap entry aku selama 3 hari.Maksudnya dalam 3 hari tu,kalau aku hantar entry mesti ada advertisement pasal korang.Bagi korang menarik tak idea ni?????


.

What i eat in a day for weight loss

On previous post, I talked about what i did to lose weight. This time, I'm going to show you guys what i eat in a day and what food I av...